Nog even in nederland... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jan, Lin en de kids - WaarBenJij.nu Nog even in nederland... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jan, Lin en de kids - WaarBenJij.nu

Nog even in nederland...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Jan, Lin en de kids

10 Oktober 2012 | Nederland, Arnhem

Ja, nog even in Nederland, van de herfst aan het genieten ;-) en druk met het regelen van de laatste dingen...
We hebben een aantal prikken gehad en nog een paar te gaan.
Siem en Melle houden zich kranig. Een prikje is niet leuk, maar anders wordt je ziek en dat is ook niet leuk.
De jongens zijn er veel mee bezig en vragen regelmatig wanneer we nou naar Azie gaan.
Een begrip als, over 3 weken zegt hen nog weinig.
Wat voor dieren zijn er in azie, hoelang gaan we in het vliegtuig, kan je daar ook slapen, wat gaan we dan eten....
Het duurt hen inmiddels veel te lang.
Ook wij hebben er zin in.
Je kijkt er zolang naar uit. En nu komt het dichterbij.
Met nog een paar vaccinaties te gaan, en andere zaken te regelen en dan zitten we straks toch echt in dat vliegtuig dat ons naar onze grote avontuur gaat brengen.

• 10 Oktober 2012 - 22:07

Tante Riek:

goede reis gewenst!

• 10 Oktober 2012 - 22:32

Ivo:

Ai, na het water - nu de luchtdoop!
    Azie, great, en groot? Wat, waar? Hou me op de hoogte.. en ik zal aan jullie denken..
    schrijf een stukkie voor L&L, over de ontmoeting met al die goden daar?

• 10 Oktober 2012 - 23:41

Gonny:

Spannend jongens, het komt nu wel héél dichtbij

• 11 Oktober 2012 - 00:10

Heleen:

Hoi Linda, is het nu dan eindelijk gelukt?
    Leuk hoor, kun je ons op de hoogte houden.
    Succes verder met de voorbereidingen!
    Zie je,

Groetjes, Heleen

• 11 Oktober 2012 - 01:24

Erna:

Leuk Lin, om op deze manier jullie avontuur te volgen als jullie in het verre Azie zitten. Heb je nog tijd voor een bakkie voor vertrek? xxx

• 11 Oktober 2012 - 13:40

Carolina:

Wauw! Mooi vooruitzicht! Veel plezier en succes nog met de voorbereidingen en goede reis alvast! xxxx

• 12 Oktober 2012 - 07:20

Eefje:

Ik vind het zo mooi dat jullie deze reis gaan maken. Ben benieuwd hoe jij dit gaat ervaren Linda. Voor het eerst met zijn vieren i.p.v. alleen. Leuk dat ik jullie kan gaan volgen. Ik wens jullie alle rust en ontspanning om optimaal te kunnen genieten. X Eefje.

• 12 Oktober 2012 - 09:27

Marieluska:

Hai JanenLin,

ik vind het erg leuk voor jullie dat jullie dit doen met de kids. Door de verhalen van Lin denk ik dat jullie een hele leuk reis zou hebben. En dat de kids ook zullen genieten van de avontuur. Ik zal jullie zeker volgen.

• 20 Oktober 2012 - 13:04

Marja:

Het vertrek komt steeds dichterbij..Spannend en leuk!
    En al die volgers! zo zie je maar weer hoe we je gaan missen.. Wens jullie heel veel positieve momenten samen.
    P.s Hoop dat binnenkort de verzorging van poes ook geregeld is.

• 25 Oktober 2012 - 09:00

Marian:

Hoi Linda.
    Nu komt het echt dichtbij hè!
    Ik wens jullie een geweldig mooi avontuur in Azië met heel veel mooie geluksmomenten voor jullie viertjes.

• 02 November 2012 - 14:54

Ria:

Hoi Linda en Jan
    Ik wil jullie en de jongens een hele fijne reis toewensen, ga jullie zeker volgen.
    Heel veel liefs Ria