De voorbereidingen zijn begonnen.. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jan, Lin en de kids - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen.. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jan, Lin en de kids - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen..

Blijf op de hoogte en volg Jan, Lin en de kids

22 Mei 2016 | Nederland, Arnhem

Lieve allen, vanuit een stoffige oude doos haal ik dit blog weer ondersteboven en tevoorschijn, want ja!! We gaan weer.
Op reis.:-)))
Weliswaar niet zo lang als naar Thailand en Cambodja, maar toch wel een hele zomervakantie, (bijna 6 weken) en dit keer met ons kleine meisje erbij, met zijn vijfjes dus!
De eerste voorbereidingen zijn getroffen. Opnieuw vaccineren en een slaap plekje voor de eerste nacht zoeken...
Ik vroeg me af of het leuk zou zijn weer een blog bij te houden en heb wat mensen gevraagd of ze het leuk zouden vinden.
Ik heb de mailinglist van het vorige blog overgenomen maar ik kan me voorstellen dat je denkt, ooh, alsjeblieft, niet nog een keer? Dat wil ik niet lezen!!
Laat het me dan alsjeblieft weten dan haal ik je van de lijst af, of volgens mij kun je dat zelf ook doen!!
Groetjes uit een regenachtig Arnhem.

  • 22 Mei 2016 - 20:02

    Eefje:

    Wat leuk Linda, ook weer spannend. Ik heb de vorige keer erg genoten van je blog. Ik kijk ernaar uit. Kus Eefje

  • 22 Mei 2016 - 21:27

    Lianne Van Der Veen:

    Hoi Linda, ik moeste even denken toen ik dit mailtje binnenkwam in mijn mailbox, maar wat leuk! Tof om jullie komende reis weer te volgen via je blog. Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen! Lieve groetjes, Lianne

  • 23 Mei 2016 - 10:32

    José B:

    Fantastisch, ook de voorbereidingen van zo'n reis zijn al leuk. Ik kijk er naar uit om jullie avonturen te volgen. Liefs José B

  • 23 Mei 2016 - 16:59

    Anne:

    Leuk hoor,Linda. Ik lees graag weer jullie avonturen. Veel plezier met de voorbereidingen liefs Anne.

  • 24 Mei 2016 - 17:38

    Eek:

    Leuk dat we weer op de hoogte worden gehouden van de gezinsreisavonturen!

  • 27 Mei 2016 - 23:07

    Margreet Kobessen:

    Wat spannend ik ga het graag volgen.
    Goede voorbereiding
    Lieve groet Margreet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan, Lin en de kids

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 20627

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 31 Augustus 2016

Sri Lanka

06 November 2012 - 06 Januari 2013

Onze grote reis

23 November 2012 - 23 December 2012

Cambodja

11 Oktober 2012 - 30 November -0001

Thailand

Landen bezocht: